Σκληρές αερομαχίες στο Ανατολικό Αιγαίο
Σφοδρές αερομαχίες σημειώθηκαν χθες το πρωί μεταξύ ελληνικών και τουρκικών μαχητικών στο ΝΑ Αιγαίο. Η ένταση έφτασε στο κόκκινο όταν τέσσερα αναγνωριστικά αεροσκάφη RF-4E της 113 Filo της Tουρκικής Αεροπορίας (THK), πετώντας σε ύψη από 800 έως 4.800 πόδια παραβίασαν τα εναέρια σύνορα και πραγματοποίησαν υπέρπτηση πάνω από τα νησιά Φαρμακονήσι και Αγαθονήσι. Την ίδια στιγμή άλλα τέσσερα οπλισμένα μαχητικά F-16C της THK προσέφεραν κάλυψη στα τουρκικά αναγνωριστικά πετώντας σε μεγαλύτερα ύψη. Το τουρκικό «πακέτο» μπήκε στον ελληνικό εναέριο χώρο από δυο κατευθύνσεις, συγκεκριμένα από Κω και Σάμο και αμέσως μετά την υπέρπτηση επάνω από τα δυο νησιά αναχαιτίστηκαν από ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη. Συγκεκριμένα 2 ελληνικά μαχητικά F-16C Block 52+ από την Σούδα και άλλα δυο Mirage 2000EGM από την Τανάγρα συναντήθηκαν με τα τουρκικά μαχητικά στους Φούρνους και ακολούθησε σκληρή αερομαχία όταν τα τουρκικά αρνήθηκαν να υπακούσουν στις προειδοποιήσεις των Ελλήνων χειριστών. Τα ελληνικά μαχητικά επικράτησαν σε όλες τις περιπτώσεις και τα τουρκικά F-16C «με την ουρά στα σκέλια» ακολούθησαν τα RF-4E που ήδη είχαν αποχωρήσει σε διάδρομο εξόδου μεταξύ Σάμου και Χίου στις 11:05. Τα τουρκικά αεροσκάφη παραβίασαν συνολικά 11 φορές τον εθνικό εναέριο χώρο στο Κεντρικό και Βόρειο Αιγαίο.Ετικέτες Ένοπλες Δυνάμεις

26 σχόλια:
Ε, αφού έφυγαν με την ουρά κάτω απο τα σκέλια, εντάξει, ουδέν πρόβλημα!
Πάντως, αυτό που ήθελαν το έκαναν, όπως το κάνουν και όποτε γουστάρουν.
Τώρα, (όπως πάντοτε όταν οι γείτονες το παρατραβάνε) θα βγούν πάλι οι εκπρόσωποι τύπου και θα μας πούν οτι: "λόγω του οτι η Τουρκία περνάει αυτή την στιγμή κρίση, κάποιοι θέλουν να κάνουν εξαγωγή της κρίσης και οτι εμείς, δεν πρέπει να παίζουμε το παιχνίδι των στρατηγών(που είναι ακριβώς, τί;)...κ.λπ.,κ.λ.π..
Θυμίζει λιγάκι τις μαμάδες που λένε στον κανακάρη τους, όταν πρόκαλείται απο τον νταή της γειτονιάς:-Λάκη, έλα μέσα κι' άστον να λέει χρυσό μου, δεν θα γίνουμε εμείς ίσα κι' όμοια!
Μήπως είναι καιρός για αλλαγή τακτικής;
Μήπως θα έπρεπε έτσι για αρχή, να τους πούμε ευγενικά οτι, ή σταματάνε αυτά τα επεισόδια ή α)ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ και β)ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΡΟΣ ΔΥΣΜΑΣ ΘΑ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ S300 ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΗΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ!
Όχι αναχαιτίσεις και εμπλοκές, και εικονικές αερομαχίες που καταπονούν τα πληρώματα και τα αεροσκάφη, χωρίς να εμποδίζουν τους Τούρκους να αλωνίζουν.
Τώρα βέβαια ποιός θα αλλάξει την μέχρι τώρα πολιτική, ο Κωστάκης, η Ντόρα ή ο Giorgos;!
Μ
Η ΠΑ πρέπει να ζητήσει κάποια αμοιβή για την σκληρή εκπαίδευση που παρέχει στην ΤΗΚ
etsi theli mono etsi ta s-300 en drasi kai ama theloun as to ksanakanoun kai tha sou ego pios einai o magas tis geitonias laki!
na tous diksoume kai ta dika mas arxidia! ti ta pirame diladi auta ta opla, gia na leme mono?
are tous tripious politikous mas!!!!!
ποσα καταρίψαμε δεν μαας λέει το άρθρο...:P
den uparxei elpida...dustyxws...KRIMA RE GAMWTO KRIMA
Εικονικά εννοείς βεβαίως...
εγω θα προτεινα ενα επαναλαμβανομενο "ατυχημα"
τωρα που οι συγκιριες ειναι αρκετα ευνοϊκες
αλλωστε κατι βλαμενοι φαντομαδες ειχαν αλληλοκαταριφθει πριν χρονια ...
γιατι να μην γινει και ενα λαθακι με τους απεναντι ?
εεεε, γιατι ??????????
η μόνιμη επωδός οτι οι τουρκοι πιλοτοι φεγουν με την "ουρά στα σκέλια" ή οτι "τρώνε πολύ ξυλο εκεί πάνω" ισως να εχει τοση σχεση με την πραγματικότητα όση ειχε και ο Χίτλερ με τα ανθρώπινα δικαιώματα.Ειτε κάποιοι νομιζουν οτι απεθύνονται σε χαχόλους τριτοκοσμικής μπανανίας (που ισως και εν μερει να εχει βαση) η πλεον η διαχωριστική γραμμή αναμεσα στην λογικη και στην εικονικη πραγματικοτητα γινεται ολενα και πιο δυσδιακριτη...
Οι τουρκοι καθε φορα εχουν και ενα συγκεκριμενο εκπαιδευτικο σεναρι το οποιο υλοποιουν αδιαφορώντας αν εχουν λοκαριστει απο 300 IRIS-T ,Magic ,S-300 ή οτι αλλο βαλει ο νους σας.Γνωριζουν πολύ καλα οτι μπορουν να φτασουν και μεχρι την ακροπολη αν το θελήσουν με μηδενικο συντελεστη ρισκου και αβεβαιοτητας,εκετελώντας κι εναν εναεριο ανεφοδιασμο πανω απο τον Σαρωνικο !
Ξερουν οτι απεναντι τους εχουν να αντιμετωπισουν την πιο εμετική στρατηγικη κατευνασμου και φιλανδοποιησης που γνώρισε ποτε η παγκοσμια ιστορια ...
Δεν εχουν τιποτα και κανενα να φοβηθουν και η μερα που θα τους αναχαιτιζουν ΙΤΑΛΙΚΑ F-16 & EF στο ΙΟΝΙΟ ισως δεν ειναι μακρια.
Αφου καναμε γαργαρα ΚΑΙ την δολοφονια του σμηναγου ΗΛΙΑΚΗ ,δεν υπαρχει τιποτα που να μπορει να σταματήσει τον κατήφορο μας...
Ευχαριστω για την φιλοξενια .
Αριστόδημε λίγο τα γεγονότα σου φίλε. Τυχαίνει για πολλούς λόγους, δεν θα τους αναφέρω, να έχω δει το hud του No.2 του Ηλιάκη. Δεν καταρρίφθηκε... Χάθηκε από ένα ηλίθιο λάθος του τούρκου χειριστή. Όπως και να το πεις θα καταλήγει λάθος και ανικανότητα του απέναντι. Αν οι πολιτικοί τους αφήνουν να έρθουν ως την Ακρόπολη οι χειριστές δεν τους αφήνουν... Αν τύχει και ακούσεις ποτέ ένα χειριστή την ώρα της αναχαίτησης θα καταλάβεις. Όπως και αν μιλήσεις σε παλιότερους για διάφορα "ατυχήματα". Δυστυχώς όμως δεν έχεις και πολύ άδικο δεδομένης της πολιτικής κατάστασης.
Με κουμπαριές και ζεϊμπέκικα χέστηκε η φοράδα στο αλώνι!!!
Καλό απόγευμα σε όλους σας!
Η υπόθεση των παραβιάσεων των εναέριων συνόρων μας στο Ανατολικό Αιγαίο από τα αφη της γείτονος είναι πολυδιάστατη.
Όλοι μας που περιηγούμαστε σε αυτόν τον χώρο πρέπει να γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε περισσότερο Έλληνες απο ...κάποιους άλλους.
Όταν κάθεσαι σε ...μεγάλες καρέκλες,έχεις πολύπλευρη ενημέρωση και φυσικά συνεκτιμάς και άλλα πράγματα πρίν δώσεις .... όπλα ελεύθερα!!, δηλαδή έχεις πολυ περισσότερα στοιχεία απο τον οποιαδήποτε blogger που η μόνη του ενημέρωση είναι οι ανοιχτές πηγές και μπορεί να προβαίνει ανέξοδα σε οποιαδήποτε κριτική ή τοποθέτηση υπό το πέπλο ...φυσικά της ανωνυμίας.
Παρακαλώ επίσης όπως κατανοηθεί απο όλους τους φίλους η παράμετρος του να έχεις ...κακό, δύστροπο,περίεργο γείτονα!Πάρτε παράδειγμα από τα σπίτια σας όλοι σας. Μην μου πειτε ότι όλοι οι γειτόνοι σας είναι άγιοι!!!!
Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά!
Γιαυτό ψυχραιμία φίλοι μου ,αφήστε αυτούς που διαχειρίζονται τις κρίσεις να συνεχίσουν να τις διαχειρίζονται.
Και επειδή κανένας μας δεν μπορεί να γνωρίζει την ταυτότητα του κάθε blogger και τις πραγματικές προθέσεις του ...γιαυτό ήρεμα.
ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΟΓΟ
ΕΧΟΥΝΕ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ
Εις το επανιδείν...
ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΗ ΦΥΛΗ ΜΟΥ
που έλεγε κ η συγχωρεμένη ΜΑΛΒΙΝΑ
Φίλε Φαντομά :). Δεν έχεις άδικο σε κάποια από αυτά που λες. Δεν μπορείς να γνωρίζεις το ποιον του κάθε blogger αλλά αντίστοιχα δεν μπορείς να γνωρίζεις και την πληροφόρηση του. Λόγω ανωνυμίας στα blog σου δίνεται μια ευκαιρία να εκφράσεις πράγματα που ξέρεις και θέλεις να πεις αλλά δεν μπορείς να τα πεις αλλού επώνυμα. Όσο όμως διαχειρίζονται πολιτικοί τις κρίσεις εγώ δεν ησυχάζω με τίποτα. Τόσο καιρό δεν μας έχουν αποδείξει ότι μπορούν να επιτύχουν. Προσωπική μου άποψη πάντα.
aias339m ...30 Ιουλ 2008 3:58:00 μμ
Επιτέλους μιά λογική καί ρεαλιστική τοποθέτηση.
Αν καί κατανοώ τούς "θερμόαιμους", ο Αίας μιλάει (γράφει) σωστά.
φίλε aias339m δε διαφωνώ με αυτά που λές όμως "ΕΧΟΥΝΕ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ" πραγματικά? εδώ πλέον δεν τους αναχαιτίζουμε καν από ένα σημείο και ανατολικότερα (δεν θυμάμαι ποιος παράλληλος είναι) Δεν είναι αυτό η διχοτόμηση που σκίζονταν οι τούρκαλαδες τόσα χρόνια???
Αίαντα339Μ,
δεν αντιλαμβάνομαι προς τι η επίθεση στο πρόσωπό μου (αν όντως αναφέρεσαι σε μένα..), πιστεύω ότι οι περισσότεροι φίλοι που επισκέπτονται την ιστοσελίδα γνωρίζουν τόσο τις προθέσεις όσο και τις αγωνίες μου. Δε διαφωνώ ότι έχουν γνωση οι φύλακες, το γνωρίζω πολύ καλά αυτό εξάλλου, δε καταλαβαίνω όμως γιατί η παράθεση μιας είδησης σ΄έχει εκνευρίσει τόσο πολύ. Στις 1000 και κάτι δημοσιεύσεις που έχουν γίνει εδώ και ενάμιση χρόνο, που έχεις διαπιστώσει πολεμοχαρή διάθεση; Εκτός και εάν η ενασχόληση με θέματα αμυνας και εξωτερικής πολιτικής (και η καλοπροαίρετη κριτική) μεταφράζονται αυτόματα ως διάθεση ...ένοπλης αντιπαράθεσης με τη γείτονα.
Εν κατακλείδι, έχω διατυπώσει και επώνυμα και εγγράφως (γιατί τα γραπτά μένουν.. ) απόψεις για μία σειρά ζητημάτων, που ακούγονται λίγο δυσάρεστες στα αυτιά κάποιων καρεκλοκένταυρων ανευθυνουπευθύνων, οπαδών του υποχωρητισμού...
(Υ.Γ. στη σχολή μου πριν χρόνια στο μάθημα "διαχείριση κρίσεων-λήψη αποφάσεων-διαπραγμάτευση" διδάχθηκα ότι ένας από τους τρόπους αποκλιμάκωσης μιας κρίσης είναι η προσπάθεια συμβιβασμού με υποχωρήσεις και ικανοποίηση των συμφερόντων της μίας, της άλλης ή και των δύο πλευρών. Τα τελευταία χρόνια ποια συμφέροντα της Ελλάδας έχουν ικανοποιηθεί;)
ΤΙ ΕΧΟΥΣΙ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΤΑΠΕΙΝΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΝΑΣΜΟΥ ΝΑΙ Η ΟΧΙ???? ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΧΟΤΑΝ?? ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΑΝ ΕΝΟΙΩΘΕ ΑΡΚΕΤΑ ΙΣΧΥΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΕΙΣΑΜΕ ΔΩ ΜΑΓΚΕΣ ΤΕΛΟΣ.ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΞΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ.ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΦΙΡ ΑΘΗΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΙΟ ΠΤΗΣΗΣ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΔΕΝ ΛΕΩ ΥΠΕΡΠΤΗΣΗ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ ΚΑΙ 10 ΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΣ ΑΝΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΤΑΝΕ ΚΑΙ ΦΩΤΟΒΟΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΕΡΟΦΥΛΛΑ ΣΤΟ ΧΕΣΙΜΟ ΜΗΠΩΣ ΦΑΝΕ ΚΑΝΑ ΒΛΗΜΑ...ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΑΙ ΘΕΤΟΥΝ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΝ ΕΝΑΕΡΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΙΠΤΟΥΜΕ???????? ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΩΡΑΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΩΣ ΠΟΥ???? ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η Κ Ο Κ Κ Ι Ν Η ΓΡΑΜΗ ΡΕ @@@@ΡΕΣ ΠΟΙΑ????
ΕΔΩ ΟΙ ΗΠΑ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΔΥΟ Φ-16 ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΤΟ ΙΡΑΚ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΡΗΞΟΥΝΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ...ΚΑΛΑ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΚΠΕΥΔΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΑΝ ΝΙΟΩΣΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΙ....
Αιαντα339 Ελπίζω αυτοί πού εχουν την συνολική εικόνα να ξέρουν τι κάνουν γιατι αυτό πού νοιώθουμε όλοι είναι ότι χάνουμε δεκαετία δεκαετία και λίγο λίγο τα κυριαρχικά μας δικαιόματα χωρίς τουφεκιά....Στά ΙΜΙΑ αίαντα μπορείς να πας?????? σε λίγο ούτε στο φαρμακονήσι κλπ ασε μας μωρε.
Αγαπητέ φίλε strategy με παρεξήγησες.
Γράφω πάντα σε 2-3 τοποθετήσεις που έχω κάνει στο πολύ ενδιαφέρων χώρο σου (που επισκέπτομαι καθημερινά εδω και 4 μήνες) για την πολυ καλή δουλειά που κανεις.
Μάλλον δεν με διαβάζεις....
Δεν το περίμενα απο σένα πάντως. Πίστευα ότι θα το διάβαζες προσεκτικά κάτι που μάλλον δεν έκανες.
Παρασύρθηκες από την έκφραση ...πολεμόχαρη φυλή μου.
Χρησιμοποιώ λοιπόν αυτή την ρήση της συγχωρεμένης Μαλβίνας , ρήση η οποία εκφράζει απόλυτα πρώτα ΕΜΕΝΑ και έπειτα χιλιάδες άλλους Έλληνες.
Όταν θα έρθει η ώρα όμως και μόνο τότε! Όταν θα ξεκινήσει ο χορός τότε πρέπει να δείξεις ότι το κατέχεις το ...άθλημα!
Όμως καλέ μου φίλε strategy το που και πότε δεν θα το ορίσουμε εμείς ούτε οι άλλοι bloggers.
Bloggers οι οποίοι μπορεί να είναι απο μαθητές ,οικοδόμοι, παπάδες έως ... πιλότοι!!!
Έτσι δεν είναι ???
Υπάρχει νόμιμη εκλεγμένη κυβέρνηση που εκφράζει την βούληση του Ελληνικού Λαού και οφείλουμε να σεβόμαστε τις αποφάσεις της.
Αυτή θα κριθεί όταν θα έρθει η ώρα της.
Εγώ προσπάθησα να τοποθετηθώ ψύχραιμα γιατί μέχρι εκείνη την στιγμή ακουγόνταν ιαχές!
Επίσης οφείλω να επισημάνω ότι:
α) Δεν πρόκειται για επίθεση αλλα για τοποθέτηση.Το ύφος της οποίας είναι σοβαρό, δεν βρίζει δεν ειρωνεύεται - όπως αρκετοί εδώ μέσα- σεβόμενος πάντα την διαφορετικότητα
β)δεν με έχει εκνευρίσει η είδηση που έβγαλες αντιθέτως πιστεύω ότι τέτοια γεγονότα πρέπει να βλέπουν το φως της δημοσιότητας και είσαι από τους λίγους που το κάνεις γιατί τα κανάλια μας εφαρμόζουν τακτική αποσιώπησης! Βλέπεις άν δεν έχει αίμα δεν πουλάει δηλαδή Σιαλμάδες,Γιαλοψούς Καραθανάσηδες,Βλαχάκους,Ηλιάκηδες κά παλληκάρια
γ)Όπως οφείλεις να έχεις παρατηρήσει τοποθετούμε σε τέτοιου είδους θέματα και μόνο,τα οποία ζώ καθημερινά και με αρκετή ένταση....
πιστεύω να κατάλαβες....
δ) όσο για τον φίλο ανώνυμο 30 Ιουλ 2008 8:50:00 μμ και αυτό που μου λέει για τα Ίμια .....ΑΣΤΟ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ, δεν θέλω να το σχολιάσω.Πέστο σε κανέναν άλλο αυτά
ε)Οφείλω να διαβεβαιώσω όλους τους φίλους(εσένα strategy δεν χρειάζεται,το γνωρίζεις)ότι η Πολεμική μας Αεροπορία θα είναι πάντα εκεί ακολουθώντας οδηγίες και εντολές ΠΑΝΤΑ
ΥΓ-1: STRATEGY συνέχισε την πολή καλή δουλειά που κάνεις!
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ
ΨΥΧΡΑΙΜΑ ΑΔΕΡΦΙΑ
Εις το επανιδείν
1:18 δεν θέλουμε να μπουν στον αιώνα τον άπαντα στην Ε.Ε. ασχέτως με τα επεισόδια. Το β) που λες μόνο θα τους συνετίσει!
Αφήστε τον Αίαντα, καραμπινάτος κατευναστικός ΕΛΙΑΜΕΠ είναι. Η φυλή των... "τι θέλετε να κάνουμε1 Πόλεμο;" έχει μπει για τα καλά στα παρόμοια φόρα με δάφορους να καθυσηχάζουν...οι άλλοι τι θέλουν αίαντα; ειρήνη; Αριστόδημε, έγραψες! Οι γκούχου γκούχου υπεύθνοι σχεδιασμού αντιμετώπισης θέλουν να μας πάνε εκεί στην...Μάγκνα Γκρέτσια τα ανατολικά μας σύνορα!!! Θα μας προστατεύουν οι Ιταλοί όπως εύστοχα παρατηρείς...Θου Κύριε...
ΑΙΑΝΤΑ339 μπορεί να ακούγεται λαικίστικο...παρτριδοκαπιλο εθνικιστικό ντεμοντε αλλά απάντησε στα ΙΜΙΑ μπορούμε να πάμε??? Παγίωσε η τουρκία την γκρίζα ζώνη εκεί με την πολιτική μας τού μή πόλεμος.Κανείς δεν το θέλει τον πόλεμο αλλά η κατευναστική μας πολιτική τον φέρνει απλά ποιό κοντά έχει αποδειχθεί και ιστορικά...Οποτε πήγαμε αποφασισμένοι για όλα ΠΧ Μάρτης 87 τα μάζεψαν οι απέναντι...Τέλος πάντων ωραίος ο λόγος σου και οι διαβεβαιώσεις σου το πιθανότερο είσαι μέσα στα πράγματα και ξέρεις περισσότερα αλλά εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλα.Και αυτή την στιγμή η Ελλάδα δεν μεταφράζει την αμυντική της ισχύ σε πολιτική ισχύ.Αντίθετα υποχωρεί και δεν γίνεται σεβαστη ούτε από κρατίδια όπως τα Σκόπια...Ο δέ λαός η μέρος του, φοβισμένος και ανημέροτος...
o aias 339 einai o koumoutsakos
Φίλε Αιαντα339Μ,
το ξέρω ότι έχεις τοποθετηθεί και στο παρελθόν γι΄αυτό εξεπλάγην λίγο με το σχόλιό σου (πάντως εξέφρασα την αμφιβολία αν όντως απευθύνεσαι σε μένα) και συγγνώμη αν δε κατανόησα πλήρως τα γραφόμενα σου! Σε καμία περίπτωση δεν αναφερόμουν ούτε σε σένα ούτε στο προσωπικό των ΕΕΔ που κάνουν ενσυνείδητα το καθήκον τους όταν είπα για οπαδούς του υποχωρητισμού αλλά σε όλους εκείνους που προσβάλλουν τη Τιμή του ελληνικού εθνους με τις (πολιτικές) επιλογές τους. Φυσικά και οι bloggers δε μπορούν να ασκήσουν εξωτερική πολιτική, μπορούν όμως να ενημερώσουν, να κινητοποιήσουν, να εξυψώσουν το ηθικό και άλλα πολλά...
Σ΄ευχαριστώ για τις κόσμιες τοποθετήσεις σου,
φιλικά
prepei na toys "prostalassosoyme" kanena sximatismo kamia mera. den ta diamartiritoyne, ahtites toyrkikes enoples dynameis lene edo kai xronia den prepei na lerotei to "koystoymi", mhxanikh vlabh ta poyne alla isos valoyn kai mialo ...
Καλη η συνεση και η ψυχραιμια.
Δεκτον.
Καλη ομως και η αποφασιστικοτητα και η επιδειξη της ...
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα